.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد نماینده ساری از عملکرد وزارت راه

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بالا بودن طول عمر پروژه های عمرانی حوزه راهسازی استان اظهار داشت: وزارت راه و ترابری در اتمام پروژه های مرکز مازندران اهتمام و جدیتی ندارد.

علی اصغر یوسف نژاد در جلسه علنی شورای اسلامی شهر ساری افزود: خدمات شهرداری و شورای شهر ساری برای مشارکت در حوزه های توسعه ای و راهسازی مفید بوده ولی توجه مسئولان وزارت راه در این حوزه به مرکز مازندران ضعیف است.
وی خاطر نشان کرد: خدمات شهرداری و شورا شهری ساری در دوره سوم در برآیند افکار عمومی مثبت است.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پروژه کمربندی شمالی ساری قدمتی بیش از 30 سال دارد تصریح کرد: این پروژه در دوران تمامی وزرای دولت ها وعده و وعید داده شده و قطره چکانی پیشرفت فیزیکی داشته است.

یوسف نژاد با بیان اینکه متاسفانه پیمانکار پروژه کمربندی شمالی ساری، توانایی اجرای این پروژه را ندارد یادآور شد: تخصیص اعتبارات پروژه کمربندی شمالی باید از طریق اعتبارات ملی اقدام شود.

وی با اعلام اینکه هم اکنون فصل بودجه ای سال آینده است افزود: توان مالی راه و ترابری مازندران برای پوشش دادن پروژه های حوزه راهسازی در بودجه 90 ارتقاء یابد.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه احداث کمربندی شمالی ساری وظیفه ذاتی شهرداری ساری نیست اظهار داشت: دولت باید در جهت ارتقاء فعالیت های شهرداری کمک های فنی و اعتباری خود را به این نهاد بیشتر کند.

نادعلی رمضان پور، سخنگوی شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه اراده جدی برای تکمیل پروژه کمربندی شمالی در مسئولان استانی و کشوری نیست خاطر نشان کرد: تنها 7.5 کیلومتر از اتمام این محور باقی مانده که باید تکمیل شود.

وی با بیان اینکه مصوبات و صورتجلسات این پروژه فقط بر روی کاغذ مانده است اظهار داشت: حال و هوای اجرا در پروژه های عمرانی مرکز مازندران وجود ندارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.